Hur tänker dagens reklambyråer?
Hur tänker dagens reklambyråer?
Jag tror att de många gånger är duktiga på reklam såsom tex strategier och reklam för tryckta medier. Men när det kommer till reklam på internet, ligger reklambyråerna i lä. Där är det istället webbyråerna som styr och ställer.
Frågan är:
Hur länge överlever en reklambyrå som inte fattar att det är på nätet som marknadsföringspengarna finns? Hur länge överlever en sådan reklambyrå?
Jag tror att de många gånger är duktiga på reklam såsom tex strategier och reklam för tryckta medier. Men när det kommer till reklam på internet, ligger reklambyråerna i lä. Där är det istället webbyråerna som styr och ställer.
Frågan är:
Hur länge överlever en reklambyrå som inte fattar att det är på nätet som marknadsföringspengarna finns? Hur länge överlever en sådan reklambyrå?
Kommentarer
Trackback